PC-Safe voor bedrijven
€ 13,-
per werkplek / per maand excl. btw
Professionele IT-support voor zzp’ers en freelancers.
√ Antivirus
√ Installatie door PC-Score
√ Updatesoftware
√ Monitoring en melding van storingen
√ Zelf online je afspraak inplannen
√ Hulp op afstand
√ Ticketsysteem
Bovenstaande is exclusief:
Netwerkbeheer vanaf € 17,50 per locatie / per maand excl. btw
€ 17,50
per werkplek / per maand excl. btw
Professionele IT-support voor bedrijven met personeel
√ Antivirus
√ Installatie door PC-Score
√ Updatesoftware
√ Monitoring en melding van storingen
√ Zelf online je afspraak inplannen
√ Hulp op afstand
√ Ticketsysteem
√ Jaarlijkse evaluatie
Bovenstaande is exclusief:
Netwerkbeheer vanaf € 17,50 per locatie / per maand excl. btw
Serverbeheer vanaf € 26,50 per server / per maand excl. btw
Afspraak maken
Heb jij een PC-Safe ZZP of MKB abonnement en heb je hulp op afstand nodig? Maak dan nu een afspraak met ons. Je kunt hierbij denken aan hulp bij het instellen van je back-up of OneDrive, hulp bij het veilig beheren van wachtwoorden door gebruik te maken van een wachtwoordkluis, hulp bij het instellen van je (nieuwe) printer en hulp bij de installatie van Microsoft 365 Business en het beheren van je account.
PC-Safe
Voor zowel zelfstandigen zonder personeel als bedrijven met personeel bieden we professionele IT-support aan. Naast beveiliging, onderhoud en Hulp op afstand kunnen we je helpen met het beheer van je zakelijke e-mail, domein en netwerkapparatuur. Voor bedrijven met personeel vullen we dit onder andere aan met het inrichten van een netwerkomgeving die berekend is op meerdere gebruikers.
PC-Safe Werkplek
Je organisatie maakt gebruik van één of meerdere werkplekken. Onder een werkplek verstaan wij een desktop, laptop of tablet. Je wilt er zeker van zijn dat deze apparatuur altijd betrouwbaar is en dat storingen zoveel mogelijk worden voorkomen. Daarom voorzien wij alle werkplekken van onder andere een antivirusprogramma, updatesoftware en software waarmee we Hulp op afstand kunnen bieden.
Antivirus
PC-Safe ZZP en PC-Safe MKB worden voor alle overeengekomen werkplekken en servers standaard geleverd met krachtige en doeltreffende beveiligingssoftware. Hiermee wordt je systeem beschermd tegen virussen en andere vervuiling, zonder dat je allerlei overbodige meldingen krijgt. Wij zorgen ervoor dat het programma is bijgewerkt met de meest recente updates.
Installatie door PC-Score
Zodra een desktop, laptop of tablet wordt ingezet als werkplek installeren wij de PC-Safe software. In de meeste gevallen gebeurt dit op afstand waardoor je zelfs de deur niet uit hoeft.
Updatesoftware
Storingen worden vaak veroorzaakt door het niet of onvolledig installeren van updates. De geavanceerde software van PC-Safe controleert en installeert alle updates die essentieel zijn voor je systeem. Dit zijn alle Windows-updates maar ook updates van programma’s die niet automatisch worden bijgewerkt, zoals Adobe, Google Chrome, Firefox, Office, Microsoft 365, Java etc.
We voeren onderhoud aan je server(s) uit op een afgesproken tijdstip op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur of op een daarvoor aangewezen avond. Na het uitvoeren van updates zal een server opnieuw opgestart moeten worden.
Monitoring en melding van storingen
Bedreigingen, virusmeldingen en meldingen van te weinig schijfruimte, worden door ons beoordeeld. Als het nodig is, nemen wij telefonisch contact met je op en bieden support d.m.v. Hulp op afstand.
Hulp op afstand
Bij een telefonische hulpvraag kan een helpdeskmedewerker de besturing van je werkplek of server tijdelijk overnemen om support te bieden*. Voor werkplekken is dit uitsluitend mogelijk met je toestemming. Voorbeelden hiervan zijn: hulp met je back-up, wachtwoorden, installeren en beheren van Microsoft 365, instellen van je printer of het aanpassen van je netwerk.
* Let op: de meeste softwareproblemen en storingen kunnen we d.m.v. Hulp op afstand oplossen. Als het probleem niet op afstand te verhelpen is, kunnen wij op locatie komen of kun je terecht bij onze Technische dienst. De tarieven hiervoor vind je verderop in onze fair use policy.
Voorbeelden Hulp op afstand:
- Instellen van je back-up (werkplek)
Als bedrijf wil je niet dat je data verloren gaat door bijvoorbeeld een defect, diefstal, gijzelsoftware of doordat je zelf per ongeluk iets hebt verwijderd. Om dit te voorkomen, raden wij aan om tenminste 1 back-up in te stellen. PC-Score biedt hiervoor diverse mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld OneDrive. Dit is een onderdeel van Microsoft 365 Business waarbij je standaard 1 TB cloudopslag per gebruiker krijgt. Dat is voor de gemiddelde gebruiker ruim voldoende om alle data in op te slaan. - Wachtwoorden
Voor de meeste digitale diensten heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen. Het aantal wachtwoorden kan in de loop van de tijd flink toenemen. Wij adviseren daarom het gebruik van een digitale wachtwoordkluis. Voor jouw persoonlijke accounts die door PC-Score zijn aangemaakt, slaan wij geen wachtwoorden op. Wel bieden wij de mogelijkheid een wachtwoord te resetten als je het bent vergeten. Ook helpen wij graag met aanvullende verificatieopties. - Installeren en beheren van je Microsoft 365 Business
Wanneer je Microsoft 365 Business bij PC-Score afneemt, loopt de volledige support via onze helpdesk. Dit betekent dat wij je licentie(s) beheren en helpen met het installeren van de software. Ook helpen we met het instellen van de verschillende onderdelen waaronder bijvoorbeeld je e-mail.
Let op: Microsoft 365 Business is een betaald softwarepakket, dit is geen onderdeel van PC-Safe. - Instellen van je printer
Het gebruik van een printer binnen je bedrijf is vanzelfsprekend. Toch merken wij dat de installatie vaak lastig is. Wij kunnen op afstand helpen bij het downloaden en installeren van de juiste software en het controleren van de juiste instellingen. Ook bij eventuele storingen helpen we om het probleem op te sporen en zo mogelijk te verhelpen. - Aanpassen netwerkomgeving (netwerkbeheer)
Binnen een bedrijfsomgeving wil je dat zaken goed geregeld zijn. Door het toepassen van slimme netwerkapparatuur zoals switches, access points en firewalls kunnen wij op afstand je netwerk monitoren en beheren. Wanneer nodig kunnen wij aanpassingen doorvoeren aan onderdelen in je netwerk, zoals bijvoorbeeld VLAN of port forwarding.
Ticket systeem
PC-Score werkt met een ticketsysteem. Hierin worden je storingsmeldingen en hulpvragen opgeslagen en door ons team van experts beoordeeld en behandeld. Doordat meerdere medewerkers zich met het probleem kunnen bezighouden, is een oplossing vaak sneller gevonden en kun je bij vragen terecht bij diverse experts.
Hoe werkt het?
Bij een storing of hulpvraag kun je een ticket aanmaken door naar support@pcscore.nl te mailen.
Jaarlijkse evaluatie
Bedrijven kunnen als ze dat willen een jaarlijks evaluatiegesprek inplannen via onze website. Wij evalueren de werking, bespreken de wensen en controleren het netwerk.
Netwerkbeheer
Om al je belangrijke ICT-gegevens te kunnen beheren, is documentatie een standaard onderdeel van Netwerkbeheer. Denk daarbij aan wachtwoorden van je netwerkapparatuur, internetgegevens en diverse specifieke gegevens die voor jou van belang zijn. Door gebruik te maken van slimme netwerkapparatuur, beheren wij je complete bedrijfsnetwerk en voeren we periodiek updates uit. Wij monitoren je netwerk dagelijks op werking, capaciteit en veiligheidsrisico’s. Op deze manier kunnen we tijdig problemen signaleren en beperken we de uitval of vertraging van je netwerk in een vroeg stadium. Ook het onderhoud van een NAS, netwerkprinter of modem behoort tot onze taken.
Onderhoud op locatie
Bij sommige netwerken is een vast aanspreekpunt en periodiek Onderhoud op locatie gewenst. Als het nodig is, komen wij jaarlijks langs om aanvullende controle op maat uit te voeren. Is een jaarlijks bezoek niet voldoende en wil je vaker onderhoud op locatie, bijvoorbeeld eens per maand of kwartaal? Neem dan contact met ons op.
Wat kost het?
Netwerkbeheer-
Documentatie
-
Updates netwerkapparatuur
-
Monitoring netwerkapparatuur
-
Aanpassingen netwerkapparatuur
-
Ondersteuning NAS
-
Ondersteuning USG (firewall)
-
Jaarlijks onderhoud op locatie *
Wat kost het?
Netwerkbeheer-
Documentatie
-
Updates netwerkapparatuur
-
Monitoring netwerkapparatuur
-
Aanpassingen netwerkapparatuur
-
Ondersteuning NAS
-
Ondersteuning USG (firewall)
-
Jaarlijks onderhoud op locatie *
Wat kost het?
Netwerkbeheer-
Documentatie
-
Updates netwerkapparatuur
-
Monitoring netwerkapparatuur
-
Aanpassingen netwerkapparatuur
-
Ondersteuning NAS
-
Ondersteuning USG (firewall)
-
Jaarlijks onderhoud op locatie *
Serverbeheer
Bij Serverbeheer installeren we updates en monitoren we de werking voor een optimale functionaliteit. We kunnen nieuwe gebruikers aanmaken en functies aanpassen die door de server worden beheerd. We voorzien alle servers van speciale security software (EDR), waarmee voortdurend wordt gecontroleerd op zwakke punten. Hierdoor wordt de kans op mogelijke hacks, gijzelsoftware en virusbesmettingen geminimaliseerd. Als er toch een besmetting plaatsvindt dan kunnen we met EDR een zogenaamde rollback uitvoeren. Hierbij wordt het systeem teruggezet naar een eerder gemaakt herstelpunt.
Serverbeheer op locatie
Bij sommige servers is een vast aanspreekpunt en periodiek onderhoud op locatie gewenst. Als het nodig is, komen wij per maand, per kwartaal of jaarlijks langs om aanvullende controle op maat uit te voeren. Heb je interesse in Serverbeheer op locatie? Neem dan contact met ons op.
Fair use policy
We doen ons best om onze dienstverlening zo passend en doeltreffend mogelijk te laten verlopen tegen een vriendelijke prijs. Om dit mogelijk te maken, hanteren we de volgende richtlijnen:
- Support gebeurt uitsluitend op afstand door met je werkplek verbinding te maken via onze software.
- Je besturingssysteem is Windows 8.1, 10 of 11, MacOS 10.15 (Catalina) of later.
- Je hardware en software vallen binnen de ondersteuningstermijn van de fabrikant of producent.
- De verantwoordelijkheid voor het beheren van wachtwoorden, data en back-ups ligt bij jezelf.
- Levering van hardware gebeurt bij voorkeur door PC-Score, zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen.
- Facturatie gebeurt per kwartaal vooruit.
- Onze diensten, werkplekken en servers zijn maandelijks opzegbaar met inachtneming van een opzegtermijn van 1 kalendermaand, m.u.v.: internetlijnen, spamfilters en de meeste hostingdiensten.
-
De volgende onderdelen of situaties vallen niet onder de PC-Safe overeenkomst en worden apart in rekening gebracht:
- Terugkerende storingen of defecten door bijvoorbeeld ouderdom, slijtage of onzorgvuldig gebruik waarbij we vervanging of reparatie hebben geadviseerd.
- Herstelwerkzaamheden als je per ongeluk bestanden hebt verwijderd of je besturingssysteem hebt teruggezet naar fabrieksinstellingen.
- Herstelwerkzaamheden na een virusuitbraak.
- Ondersteuning van specialistische software zoals Citrix, Snelstart, Afas, Unit4, Exact en niet-officiële of refurbished licenties.
- Ondersteuning van diensten die elders worden afgenomen zoals internet, gehoste e-mailaccounts en websites.
- Installatie en inrichting van nieuwe hardware, software of uitbreidingen.
- Storingen door externe factoren (bijv. stroomoverspanning of bliksem).
- Hulp op afstand die langer dan 2 uur in beslag neemt.
- Werkzaamheden op onze Technische dienst.
- Werkzaamheden of Service op locatie.
- Hulp bij storingen buiten kantooruren.
Aanvullende ondersteuning
Onze support is gericht op het verhelpen van storingen. Als blijkt dat de werkplek in orde is, maar dat je zelf moeite hebt met de bediening, kunnen we in overleg aanvullende ondersteuning aanbieden tegen een concurrerend tarief. Voor € 18,75 excl. btw per kwartier kunnen we dan dieper op de inhoud ingaan d.m.v. uitleg en persoonlijke assistentie.
Tarieven
Per uur € 75,- excl. btw
Starttarief voor werkzaamheden op locatie € 18,75 excl. btw
Wij berekenen geen voorrijkosten binnen de gemeente Renkum.
Buiten de gemeente Renkum geldt een tarief van € 1,- per gereden km.
In combinatie met een PC-Safe abonnement ontvang je 10% korting op de arbeidskosten.
(m.u.v. aanvullende ondersteuning, starttarief voor werkzaamheden op locatie en tarieven buiten kantoortijden).
Een compleet overzicht van de tarieven vind je hier.
Voor zakelijke ondersteuning kun je terecht bij onze Helpdesk.
Deze kun je op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur rechtstreeks bereiken via 088-118 75 72.
(buiten kantoortijden bereikbaar als storingsnummer voor zakelijke klanten)
Bij een storing of hulpvraag kun je een ticket aanmaken door naar support@pcscore.nl te mailen.