PC-Safe voor thuis

Basis pakket



€ 39,-

per jaar
€ 25,-
per extra pc

PC-Safe Silver biedt je een effectieve bescherming tegen virussen en andere bedreigingen zonder dat je er omkijken naar hebt. 


 
Antivirussoftware
  Installatie door PC-Score

Uitgebreide pakket
(Meest gekozen)


€ 99,-

per jaar
€ 40,- per extra pc

Met PC-Safe Gold zorgen we er naast beveiliging ook voor dat je updates worden geïnstalleerd en instellingen optimaal zijn ingericht. Zo is de kans op storingen het kleinst.


  Antivirussoftware
  Installatie door PC-Score
  Updatesoftware
  Monitoring en melding van storingen
  Hulp op afstand

Afspraak maken

Heb jij een PC-Safe Gold abonnement en heb je Hulp op afstand nodig? Maak dan nu een afspraak met ons. Je kunt hierbij denken aan hulp bij het instellen van je back-up of OneDrive, hulp bij het inrichten van je e-mail of de overstap naar een nieuw e-mail adres, hulp bij het instellen van je (nieuwe) printer en hulp bij de installatie van Office of Microsoft 365 en het beheren van je account.

Internet is voor bijna iedereen onmisbaar, maar het brengt ook steeds meer risico’s met zich mee. Desktops en laptops die verbonden zijn met het internet zijn kwetsbaar voor cybercriminaliteit. Een goede bescherming is daarom essentieel. PC-Safe is speciaal ontwikkeld om je desktop of laptop thuis optimaal te beschermen tegen virussen en andere malware. Antivirussoftware is alleen effectief als het goed ingesteld en up-to-date is. Onze experts zorgen daar op afstand voor. Met PC-Safe antivirussoftware heb je er geen omkijken meer naar!

Antivirus
Met PC-Safe Silver en Gold bieden we een krachtig en doeltreffend antivirusprogramma dat je desktop of laptop beschermt tegen virussen en andere vervuiling, zonder dat je allerlei overbodige meldingen krijgt. Wij houden in de gaten of je licentie nog geldig is en zorgen ervoor dat het programma is bijgewerkt met de meest recente updates.

Installatie door PC-Score
PC-Score is één van de weinige aanbieders van beveiligingssoftware die deze gratis op je pc installeert, ook al heb je het apparaat niet bij ons aangeschaft. Dat gebeurt op afstand, waardoor je zelfs de deur niet uit hoeft.

Updatesoftware
Om je pc vellig te houden en storingen te voorkomen, maken wij gebruik van software die ervoor zorgt dat je updates worden geïnstalleerd. Dit zijn niet alleen alle Windows-updates maar ook updates van programma’s die niet automatisch worden bijgewerkt, zoals Adobe, Google Chrome, Firefox, Office, Microsoft 365, Java, VLC player etc.

Monitoring en melding van storingen
Bedreigingen, virusmeldingen en meldingen over te weinig schijfruimte worden door ons beoordeeld.
Als het nodig is, nemen wij telefonisch contact met je op en bieden support d.m.v. Hulp op afstand.

Hulp op afstand
Bij een telefonische hulpvraag kan een helpdeskmedewerker de besturing van je desktop of laptop tijdelijk overnemen om support te bieden*. Dit is uitsluitend mogelijk met je toestemming. Voorbeelden hiervan zijn: hulp met je back-up, e-mail, printer of het installeren en beheren van je Office of Microsoft 365.

* Let op: de meeste softwareproblemen en storingen kunnen we d.m.v. Hulp op afstand oplossen. Als het probleem niet op afstand te verhelpen is, kunnen wij op locatie komen of kun je terecht bij onze technische dienst. De tarieven hiervoor vind je verderop in onze fair use policy.

Om je beter te kunnen helpen, is het mogelijk om via onze website zelf een afspraak in te plannen. Wij bellen je dan binnen het gekozen tijdvak terug voor Hulp op afstand.

Voorbeelden Hulp op afstand:

    • Instellen van je back-up of OneDrive

      Ongemerkt heb je wellicht meer belangrijke bestanden en dierbare foto’s op je desktop of laptop staan dan je denkt. Zonder reservekopie loop je het risico dat ze verloren gaan door bijvoorbeeld een defect, diefstal, gijzelsoftware of doordat je zelf per ongeluk iets hebt verwijderd.

      Om dit te voorkomen raden wij aan om tenminste 1 back-up in te stellen op een externe schijf of in de cloud. Met PC-Safe Gold kunnen we dit kosteloos voor je inrichten, zodat deze periodiek wordt uitgevoerd. Wist je dat je bij je Microsoft 365 pakket 1 TB cloudopslag per gebruiker krijgt in OneDrive? Dat is voor de gemiddelde gebruiker ruim voldoende om alle data in op te slaan.

  • Inrichten van je e-mail
    Misschien wel het meest gebruikte onderdeel van een desktop of laptop is de e-mail. Helaas hebben e-mailaccounts die je bij je internetprovider meegeleverd krijgt vaak een slecht spamfilter. Ook zijn ze niet berekend op het gebruik op meerdere apparaten (smartphone, tablet etc).

    Wij helpen je graag met het oplossen van je e-mailproblemen, met het aanmaken en inrichten van nieuwe e-mailaccounts of met het overstappen naar een ander (gratis) e-mailaccount. Natuurlijk zonder dat je bestaande e-mails of contactpersonen verloren gaan. Vraag gerust naar de mogelijkheden, zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Voor klanten met PC-Safe Gold voeren we dit in de meeste gevallen kosteloos uit.

    • Instellen van je printer
      Het gebruik van een eigen printer is voor de meeste thuisgebruikers vanzelfsprekend. Toch merken we dat veel mensen moeite hebben om het apparaat zelf te installeren. Ook hierbij kunnen we op afstand assisteren door de juiste software te downloaden, te installeren en de instellingen te controleren. Bij storingen helpen we graag mee om het probleem op te sporen en zo mogelijk te verhelpen.
  • Installeren en beheren van je Office of Microsoft 365
    Om Office of Microsoft 365 te kunnen gebruiken, heb je een zogenaamd Microsoft-account nodig. Omdat wij merken dat lang niet iedereen daar raad mee weet, kunnen we de installatie, activering en de administratieve afwikkeling van je overnemen. Je betaalt daarbij dezelfde prijs als wanneer je het rechtstreeks bij Microsoft zou afnemen.
    Let op: Office / Microsoft 365 is een betaald softwarepakket, dit is geen onderdeel van PC-Safe.

Fair use policy
We doen ons best om onze dienstverlening zo passend en doeltreffend mogelijk te laten verlopen tegen een vriendelijke prijs. Om dit mogelijk te maken, hanteren we de volgende richtlijnen:

  • Support gebeurt uitsluitend op afstand door met je desktop of laptop verbinding te maken via onze software.
  • Je besturingssysteem is Windows 8.1 of 10, MacOS 10.15 (Catalina) of later.
  • Je hardware en software vallen binnen de ondersteuningstermijn van de fabrikant of producent.
  • De verantwoordelijkheid voor het beheren van wachtwoorden, data en back-ups ligt bij jezelf.

De volgende onderdelen of situaties vallen niet onder de service en worden in rekening gebracht:

  • Terugkerende storingen of defecten door bijvoorbeeld ouderdom, slijtage of onzorgvuldig gebruik waarbij we vervanging of reparatie hebben geadviseerd.
  • Herstelwerkzaamheden als je per ongeluk bestanden hebt verwijderd  of je besturingssysteem hebt teruggezet naar fabrieksinstellingen
  • Herstelwerkzaamheden na een virusuitbraak.
  • Ondersteuning van specialistische software zoals Citrix, Snelstart, Supernova, Jaws etc. en niet-officiële of refurbished licenties.
  • Ondersteuning van diensten die elders worden afgenomen zoals internet, gehoste e-mailaccounts en websites.
  • Installatie en inrichting van nieuwe hardware, software of uitbreidingen.
  • Storingen door externe factoren (bijv. stroomoverspanning Ondersteuning voor ZZP’ers en freelancers of MKB bedrijven.
  • Hulp op afstand die langer dan 2 uur in beslag neemt.
  • Werkzaamheden op onze technische dienst.
  • Werkzaamheden bij je thuis.

Aanvullende ondersteuning
Onze support is gericht op het verhelpen van storingen. Als blijkt dat de desktop of laptop in orde is, maar dat je zelf moeite hebt met de gebruikersomgeving, kunnen we in overleg aanvullende ondersteuning aanbieden tegen een concurrerend tarief. Voor € 10,- per kwartier kunnen we dan dieper op de inhoud ingaan d.m.v. uitleg en persoonlijke assistentie.

Tarieven
Per uur  € 60,- incl. btw
Starttarief voor werkzaamheden op locatie  € 15,- incl. btw

Wij berekenen geen voorrijkosten binnen de gemeente Renkum.
Buiten de gemeente Renkum geldt een tarief van € 1,- per gereden km heen en terug.

In combinatie met een PC-Safe Gold abonnement ontvang je 10% korting op de arbeidskosten.
(m.u.v. aanvullende ondersteuning en starttarief voor werkzaamheden op locatie).

Een compleet overzicht van de tarieven vind je hier.

Voor vragen over PC-Safe, installatie van PC-Safe Silver en Gold en Hulp op afstand kun je terecht bij onze helpdesk. Deze is telefonisch bereikbaar op nummer 0317 35 00 95 keuze 3 of per e-mail: helpdesk@pcscore.nl.