Hulp op afstand

Bij een telefonische hulpvraag kan een helpdeskmedewerker de besturing van je desktop of laptop tijdelijk overnemen om support te bieden*. Dit is alleen mogelijk met je toestemming. Voorbeelden hiervan zijn: hulp met je back-up, e-mail en printer of het installeren en beheren van je Office of Microsoft 365.

*Let op: de meeste softwareproblemen en storingen kunnen we d.m.v. Hulp op afstand oplossen. Als het probleem niet op afstand te verhelpen is, kunnen wij op locatie komen of kun je terecht bij onze Technische dienst.

Wij bieden GRATIS Hulp op afstand aan i.c.m. PC-Safe Gold. Heb je nog geen PC-Safe? Bel dan nu
0317 350095 keuze 3.

Wij kunnen Hulp op afstand bieden door verbinding te maken met je desktop of laptop via TeamViewer of Quick Assist (zie afbeelding hieronder). Via de buttons hiernaast kun je lezen hoe het werkt.

 

Verbinding maken via TeamViewer

Via onderstaande button kun je lezen hoe TeamViewer werkt.

Verbinding maken via Quick Assist

Via onderstaande button kun je lezen hoe Quick Assist werkt.